10 ciRi-ciRi PoMpuan IDamAn aQ.............

assalamualaikum dan salam 1 malaysia...
arini aq nk kongsi kat semua tentang ciri-ciri pompuan idaman aq..
kalau rase ada ciri-ciri dibawah bolehlah daftar di facebook sy,k..
hehehe...

  1. ciri yang pertama ialah pompuan yang kuat pegangan agamanye..kalau xde agama nnt rosak aq punye akhlak..rosak kehidupan aq..nnt hidup aq sengsara sampai biler-biler..nak jge dye nnt susah lak..tp jgn terlampau taksub pulak smpai lupe tanggungjawab sebagai isteri nanti..hehehe.....yang penting sekali haruslah memakai tudung..hehehe..........
  2. ciri yang kedua pula mestilah pompuan yang berpendidikan..x kirelh SPM ke,STPM ke,DIPLOMA ke,IJAZAH ke,DEGREE ke,MASTER ke,atau PHD lg boleh..hehehe..bkn apa aq nak nnt anak aq bangga dengan ibu dye..hehehe..
  3. ciri yang ketiga ialah pandai ambik hati mama dan ayah aq..bukan apa,aq nk berkat jew daripada diaorang nanti..sebelum aq nk jadikan isteri aq kena tanya diorang dlu..klaw diaorang on aqpn onlh...hehehe......
  4. ciri yang keempat ialah seorang yang pandai masak..hehehe..aq nie kuat makan..hehehe..kalau dye x reti masak,abes duit aq nanti sebab kena hari-hari makan kat luar..hehehe..
  5. yang kelima ialah yang bersopan santun,kalau pompuan tu cantik mcm manepun kalau x bersopan santun x gune gak..terutama yang pompuan yang garang,takot aq nk dekatlh..hehehe
  6. yang keenam seorang yang 'caring' ngan aq..aq nak pompuan yang selalu 'caring' ngan aq..terutama yang manje..bile dye manje ngan aq baru aq bersemangat sikit..xde boring dalam perhubungan..
  7. yang ketujuh mestilah pompuan yang pandai mengemas rumah..kalau dye pandai mengemas,rumah aq hari-hari mesti cantik punye..baru aq tambah sayang..kalau pompuan yang pandai mengemas mestilah dye seorang yang rajin..kalau rajin barulah boleh tawan hati mama dan ayah aq..
  8. ciri kelapan ialah seorang pompuan yang 'cute'..aq bukan nak memilih tapi aq ada perasaan gak macam laki-laki yang lain yang nak pompuan yang cantik dan cute..tp tu semua bukan halangan,kalau ada jodoh x kan kemana punye..
  9. ciri yang kesembilan pula ialah pompuan yang suke wat lawak,aq xnk pompuan yang diam jew..nnt boring aq punye hubungan..tp jangan over lak..menyampah aq..kalau boleh yang biasa-biasa jew..
  10. yang last sekali ialah 'lu pikirlah sendiri'..hehehe
sampai sini jew aq nak...
kalau rase ada ciri-ciri yang kat atas tu bolehlh try,k..
hehehe..
selamat mencuba............
hehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan