fuck to actor-actor from singapore!!!!!!!!!!!!!!!!!

assalamualaikum dan salam 1 malaysia...
sebelum tu aku nk mintak maaf sebab aku dah lme x update blog aq...aq sibuk belajar katakan....hehehehe.....aku update niepn sebab aku bengang betul dengan pemain-pemain singapura yang tak professional dalam game semalam....nampak sgt diowang takut tgk penyokong-penyokong tempatan kat stadium bukit jalil semalam....aku rse pemai-pemain singapura boleh dapat anugerah oscarlah....bkn nk ckplh,pemain-pemain malaysia nampak professional lg dari diowang...aku bangga dengan wira-wira negara kita yang berjuang berhabis-habisan....semangat macam tu lah kita nak kan....ala,ingat singapura layak ke pusingan ketiga,dye boleh layak ke pusingan seterusnye.....jadi makananlah dengan kuasa bola sepak asia yang lain mcm jepun,korea dan arab saudi....nak-nak kalau singapura group dengan australia baru dia taw langit tinggi ke rendah.....hahahaha....xpe....malaysia boleh usaha lagi....nnt piala ASIA wat betul-betul,k wira-wira negara....semalam aku bangga dengan 'apex' atau oleh dikenali dengan nama khairul fahmi che mat....kalau tak disebabkan ketangkasan dye,skuad negara akan malu dihadapan lebih dari 85,000 penyokong sendiri....gua selut lu lah 'apex'...bangga siot....aku harap lepas nie pasukan harimau muda pula berjuang habis-habisan bagi layak ke OLIMPIK LONDON 2012...aku dan semua rakyat malaysa mendoakan kejayaan pasukan harimau muada,k....k,lah aku dah x taw nk cerita apa lagi....sampai disini jew,k....bye-bye....salam........................

Tiada ulasan:

Catat Ulasan